perjantai 11. lokakuuta 2013

#30 taksvärkki päivä

 Hei taas! Tänään olin koko päivän kotona koska meillä on tänään taksvärkki ja olin töissä siis ihan vaan kotona.Tuunailin siivouksen jälkeen yhden paidan ja muokkasin blogin ulkoasua.
Imumoroin oman huoneen ja koko talon ja tiskasin ja siistein omaakin huonetta luulen että 
kaikesta on taas tullossa hyvää sillä eräs  minulle tärkeä ihminen tulee poriin tässä lähiaikoina.Muuta kin on tulossa mutta siitä keron vähän myöhemmin.Huominen  valkku jännittää minua tooosi paljon sillä kun en koskaan ole ollut rosalin valmennuksissa,toivotaan että stiku menee hyvin ja kulkee oikeaan suuntaan.liimailin mun saappaisiin kivoja timantteja ja nyt ne on aika blingit :DD laitan huomenna sitten kuvia siitä valkusta ja muuta kivaa nyt mulla ei oikeen oo laittaa mitään kuvaa mutta eikai se haittaa mitään ainiin ja olen ylpeä että olette antaneet mielipiteitä tästä blogista Kiitos teille siitä!!!

~Eveliina~


                                                                           

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti