lauantai 26. heinäkuuta 2014

#50 heppailua ja kesä hommia!

Moi vaan moii!
Nyt mulle kävi pieni moka,mä onnistuin rikkomaan tietokoneeni näytön ja nyt se ei toimi enää.Mutta älkää hätäilkö sillä teen postaukset puhelimella siihen asti että saan uuden koneen kuvia mulla on muutenkin enemmän puhelimessa joten kuviakin saatte.

Butten kanssa olin juuri viime lauantaina touhuilemassa mutta buttella oli aluksi hieman ongelmia kuuntelemisen suhteen mutta lopulta se meni oikeen hyvin! Menin ilman satulaa koulua ensin kentällä ja lopuksi maneesissa.

Yyterissä ja koirarannalla ollaan paljon käyty ja sieltäkin mulla on kai kuvia!
Sain uuden puhelimen tuossa pari viikkoa sitten sain siis iPhone 4s:ssän.
Kaverini tulee meille huomenna ja aattelin kuvata teille puhelin my dayn jos vaan motia riittää.

Lopuksi aattelin kirjottaa pienen reseptin siihen miten teen mun aamu ja iltapalan jotenka tässä se tulee:
                          
   Perfect 
breakfast
Tarvitset: 
Vanilijarahkaa ja mysliä(kaikki mysli käy)
Kipan ja lusikan. 
Näin teet sen!
-avaa vanilijarahka purkki ja kaavi sisältö kippoon 
-avaa mysli paketti ja laita 2-3lusikallista tarvittaessa enemmän mysliä rahkan joukkoo.
-sekoita huolella!
-VALMIS!
Noin teet yksinkertaisen aamu ja iltapalan!
~Prinsessa lapsi~
Pahoittelen kuvien laatua ja kokoa sillä tosiaan puhelimella teen postaukset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti